"En jävel på sex och kärlek"

Äcklig gubbe?

Nä... en jävel på sex o kärlek

Har precis igår sprängt 100 vallen

Eftersom alla skryter och snackar om hur duktiga och bra de är och att deras tjej alltid kommer vid vanligt sex. Säger jag Jovisst! Då skall jag skriva lite av vad jag upplevt med tjejer som varit mindre bra.

Att få massa könshår i munnen.
Att En tjej hade ätit bön och kikärtsallad innan sex-det var oralsex det
Att ha tjejer som inte kan slappna av i början
Att En tjej såg besviken när hon såg min 18 cm. I stället för att njuta och uppleva all min erfarenhet
Att tjejer låtsas vara oskyldiga som de haft 1-2 partners när de haft många fler
Att vissa spelar blyga
Att en del inte kan säga/visa vad de gillar
Att vissa spelar över o låter som en siren i en krigsfilm
Att spela orgasm
etc
Jag har tom sagt till en tjej mmmmm visst att du kom
Ni tjejer måste ha en hel del att klaga på hos killar.
Har man hört en del killar börjar man undra vad i herrans namn tjejerna vill ha hos dom. Sex handlar ytterst om fingertoppskänsla att ta in signaler hur kvinnan vill ha det och omvandla det till handling.
Om hon vill köra hårt eller soft.Lekar mm
Variation är mitt motto
Min kompis i tonåren trodde att sex var som en gorilla satte på en hona.
Pang komma springande i skogen, tryck in, kom, spring iväg.
Va fan e du mes eller sa han till mig då jag nämnde att kvinnan måste vara våt. Nu är han inne på sitt 3 äktenskap.
Det härligaste jag tycker med kvinnor och sex - man blir aldrig fullärd.
Tjejer från 16 - 100. Ni är som den berömda löken-det finns alltid ett nytt lager under. Jag älskar er kvinnor!!!!!!

Mikael

Kommentarer
Postat av: Maria

Faan jag blir ju nästan lite kåt när jag läser detta. Om alla killar kunde fatta att man inte är nånn hora eller slampa bara för att man gillar och njuter av att ha sex. Njutning skall både ges och tas och är bäst om båda gör det.

You go Mikael.

Kram Maria

2009-04-16 @ 18:11:08
Postat av: I S A B E L L A ♥

Haha bra skrivet du ;)

2009-04-18 @ 00:34:00
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0