"Har jag förått honom?"

Sviken eller har jag svikit?

För att sammanfatta 5 år till några rader blir inte lätt, men jag gör ett försök.

Träffade Mr Right trodde jag, men detta har inneburit både fysisk och psykisk misshandel vilket jag inte upptäckte eller förstod förrän i januari i år. 2 månader efter min upptäckt får jag reda på av hans då 18 åriga dotter att han utnyttjat henne sexuellt. Detta resulterade att jag gick ner mig helt, fick kontakt med kriscentrum för kvinnor.

Idag så namngav jag mannen för en uppdragsgivare som han jobbar för. Och nu sitter jag här och känner mig så eländig för att jag har förått honom.

Snälla någon som har en kommentar.

Behöver hjälp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch vad hemskt allt det där lät, jag känner verkligen medlidande.

men du ska verkligen veta att du inte har gjort något fel överhuvudtaget, såna människor borde inte få finnas!!

ta hand om dig.

2009-04-22 @ 00:41:26
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: Josse

Du har absolut inte förrått honom, utan gjort helt rätt! Du borde vara stolt över ditt mod!

2009-04-22 @ 00:56:00
Postat av: anneli

BRA! TACK!! såna där ska inte ströva fritt. du har gjort helt rätt o borde vara stolt över dig själv, men kan tänka mig att det inte känns bra.. men det du gjorde är en bra sak! :)

2009-04-22 @ 01:55:20
URL: http://abrutus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du gjorde helt klart rätt. Att du har dåligt samvete visar bara att du har ett väldigt gott hjärta som bryr dig trots att han behandlade dig illa. Stå på dig bara.

2009-04-22 @ 10:38:25
Postat av: sandra

Det är jätte bra att du gjorde så!!

2009-04-22 @ 16:21:53
URL: http://ssandreaw.blogg.se/
Postat av: mimmi

nej du har inte förått honom! det är han som har svikit dig! jag hoppas allt kommer ordna sig för dig, kram

2009-04-22 @ 19:37:15
Postat av: Elin

du har inte förått honom !!

2009-04-23 @ 19:14:01
Postat av: Anonym

du ha verkligen inte gjort fel. Tänk istället på hans dotter, vilken tjänst du gjorde henne OCH dig själv!!!

2009-04-28 @ 03:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0