"Nu eller aldrig"

Jag är kär i en kille. På riktigt. Det är första gången jag någonsin känt känslor som dessa, jag brukar aldrig bli kär. Bara intresserad, men eftersom jag har lågt självförtroende brukar jag försöka glömma honom innan han märkt av mina trånande blickar. Men denna gång... jag kan inte glömma.

Han vet om att jag finns, vi brukar hälsa på varandra lite smått och har gemensamma vänner. Inget mer. Det är bara jag som trånar... han skulle bara veta hur min dagbok ser ut.

Tidigare gick vi samma kurs, en kurs som tar slut efter nästa vecka. Nästa vecka tänker jag fråga honom om han vill ta en fika med mig någon dag. Jag kommer dö.

Önska mig lycka till.
Camilla

Kommentarer
Postat av: CLARA

Smart blogg :)

2009-04-16 @ 19:21:26
URL: http://aralcc.blogg.se/
Postat av: Ninnie

Va kul att ni gjorde en sån här blogg! Tyckte det var supersmart av StinLee och ha ett sånt inlägg. Perfekt för människor som behöver få ur sig lite.



2009-04-16 @ 21:34:28
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0