"Vill ni ha TV-spelet?"

Nej, vi ville absolut inte ha TV-spelet, då iaf. Det var en otroligt pinsam händelse som involverar min dåvarande flickvän, mig själv och hennes bror. Vi är inne på hennes rum och "myser", hon ovanpå, lite bra musik i bakgrunden. Ca 10 min innan satt vi ute i vardagsrummet som låg intill hennes rum och tittade på när hennes bror spelade TV-spel. Lite diskret smekte och kysstes vi och till slut kunde vi inte hålla oss längre och smög in till hennes rum. Där fanns två sängar som ställts ihop till en dubbelsäng, och vi låg på den ena närmast dörren och ovanpå täcket, det skulle vi ju ändå inte ha till något. Vad vi inte visste var att vi vår upphetsning hade vi inte stängt dörren helt, så när hon rider mig som allra bäst flyger dörren upp och hennes bror sticker in huvudet. Hon skriker och hoppar till den andra sängen och är under täcket innan han hinner öppna munen. Jag å andra sidan ligger ju på rygg och har täcket under mig, min mandom pekar rakt upp i vädret. - OJ! säger han och börjar stänga dörren. Sen kommer han på vad han skulle och öppnar den igen, kör in huvudet, igen, och frågar, - Vill ni ha TV-spelet? Varvid vi båda vrålar nej. Men det är imponerande av honom att inte komma av sig mer än han gjorde, modigt öppnade han ju dörren och ställde frågan precis som han tänkte göra.

Kommentarer
Postat av: Josse

Sjukt rolig bloggidé!

Ska länka er till alla jag känner, för jag har en känsla av att detta är något som kan ge MIG mycket nöje ;)

2009-04-15 @ 23:07:30
URL: http://tjejduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0