"Är det ett problem?"

Jag brukar ta droger. Men det är det som är problemet, att jag inte ser det som ett problem. Många av mina vänner gillar inte det och vill inte att jag ska hålla på men ändå kan jag inte sluta. Jag vill inte eäns sluta egentligen. För jag gillar det och jag tänker alltid att jag aldrig kommer att fastna i det, som vissa säger att jag kommer göra så småningom. Så fort jag får pengar tänker jag på ; hmm vad ska jag köpa nu? Och jag längtar tills jag ska köpa för då kan jag knarka. Är det verkligen ett problem om inte jag tycker att det är det ?! ..
/ anonym

Kommentarer
Postat av: ANONYM

DU LÄGGER AV MED DEN SKITEN! JAG SÄGER DET INTE FÖR ATT VARA DUM UTAN FÖR ATT RÄDDA DEJ!! SÅ SMÅNING OM SITTER DU DÄR! HELT ENSAM OCH HELT BORTA! JAG LOVAR DEJ! FLERA AV MINA VÄNNER HAR GÅTT BORT PGA KNARK/DROGER!

2009-04-16 @ 20:33:32
Postat av: Sanna

Du är redan fast om det är det första du vill köpa när du får pengar...

2009-04-16 @ 20:41:29
Postat av: Jessica andersson

okej, nice blogg!

2009-04-16 @ 21:37:36
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/
Postat av: Furiniel

Grejen är att du kommer inte märka att du fastnar i det, förens det är för sent. Du borde lägga av nu om du kan. Iaf testa att ta en vit månad och se hur det känns. Klarar du inte en månad utan det, så är du för djupt nere i det.

2009-04-16 @ 22:50:04
URL: http://furiniel.blogspot.com/
Postat av: Anna

klart som in i helvete att det är ett problem.. det skadar ju dig! men det är ju ditt val, och ditt problem.. men du borde verkligen sluta nu innan det är för sent.

2009-04-17 @ 16:08:15
Postat av: Anonym

Du kanske mår bra av de nu och ser det som en belöning. Kanske till och med som godis. Men tro mej, då du ser din vän ligga utslagen på en trottoar och du inte vet vad du ska göra för att rädda hans liv, då kommer du att önska att du aldrig börjat knarka. För om du inte är den första som dör, kommer du annars att bli den andra, tredje eller fjärde. Plus att ju längre du håller på med det desto svårare kommer du att ha för att komma ur det. Det är bättre att du slutar med det nu och minns de fina stunderna med det. Sätt en bock i rutan för att du nu testat knark, gå vidare och testa något annat, ta bergsklättring eller något sådant där man också riskerar sitt liv varje gång. Men jag kan då garantera dig att om du inte slutar med knark nu så lär du snart glömma allt fint som du ser med det och önska att du slutat i tid, då du kunde sluta, vilket betyder NU! Så snabbt som möjligt! För det sätter sig i hjärnan på dig och du kommer få drömmar som är värre än dina värsta mardrömmar även när du slutat med det OM DU inte slutar i tid!

2009-04-19 @ 01:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0