"Brusten kärlek"

För typ ett år sedan träffade jag en kille som visade sig vara väldigt intresserad av mig. Då jag själv är väldigt osäker på vad jag själv känner tänkte jag då att jag kunde iaf försöka och se vad de ledde till. Han berättade senare att han varit närapå att ta sitt liv efter att hans förra tjej gjort slut med honom, vilket var ca två år innan jag träffa han. Att höra det gjorde då mig väldigt nervös.

Jag började gilla honom allt mer ju mer som vi umgicks. Men när sommaren kom så träffades vi inte alls vi pratade mer över sms och msn istället. Men även det upphörde tillslut. Jag gick och funderade under en längre tid över vad de var varför han sluta höra av sig. Men jag är inte själv en sådan person som tar upp första kontakten igen. Så jag drog själv slutsatsen att han inte var intresserad längre och mitt intresse för han försvann ganska så fort efter det.

Men nu när det har gått en hel del månader och faktiskt snart är sommar igen så hörde han av sig. Han skyllde på att han inte hittat sin gamla mobil förrän nu och därför inte hört av sig tidigare. Han undrade om vi inte kunde träffas. Men jag är inte intresserad längre. Med tanke på hans bakgrund våga jag inte säga de rakt ut utan sa istället att jag hade mycke att göra nu. Därefter har jag inte fått något svar. Men då han är med i ett band och har en sida så tycks han ha förstått på något sätt. Två av hans senaste låtar handlar nämligen om kärleksband och brusten kärlek.

Jag tycker ju ändå att han är en trevlig kille och skulle verkligen vilja vara hans vän. Men vet inte hur jag ska kunna säga det till honom utan att ge honom förstora förhoppningar eller göra honom mer besviken på mig än vad han är nu. För jag tror att han är väldigt arg på mig just nu och även om det är länge sen jag såg han nu så vill jag inte ha det såhär heller.

Kommentarer
Postat av: Jessica Limont

Sv; haha okej..

Då kanske jag ska fundera på något att bikta mig om...

2009-04-19 @ 12:24:56
URL: http://www.MrMrs.se
Postat av: sanna

ojj, va sorligt :(

va svårt du måste ha det

2009-04-19 @ 13:54:53
URL: http://lifeofsana.blogg.se/
Postat av: Anonym

det lät inget vidare :(

jag tror fortfarande han var intresserad av dig fast han inte hörde av sig något. men trots att han var nära att ta sitt liv när hans förra tjej gjorde slut, betyder det inte att det kommer hända med hans nästa tjej. fast jag förstår hur du tänker ändå, men jag tror han behöver bli stark på egen hand för att kunna klara av att något har tagit slut.



låtarna om brusten kärlek kan ju handla om hans förra tjej kanske?



försök prata med honom och fråga om ni kan hitta på nått, eller vara vänner bara? om han vill mer så säg att du inte är intresserad, sanningen är bäst men samtidigt får den inte gå överstyr.

2009-04-19 @ 18:44:47
Postat av: Anonym

skit i honom:)

2010-08-12 @ 12:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0