"Jag känner mig så onormal"

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i cirka ett år och snart två månader.
Vi har försökt haft sex fyra/fem gånger men det funkar inte.
Det gör lite ont och ibland kommer han inte ens in där man stoppar upp den.
Först trodde jag att jag var för trång eller att han hade för stor penis.

Men när jag frågade min lärare så kunde man inte vara för trång utan det var bara en tvångstanke att man tänkte tex. Tänk om det låter så någon hör eller tänk om jag inte får in den eller något liknande.
Och stor penis tycker jag väl inte att han har, det finns såna med större penis.

Sen har jag försökt att använda tampong men det är så läskigt!
Jag skulle ta på mig den efter jag varit på toa, men då brukar man vara helt torr eftersom man torka sig.
Och jag har hört att man inte ska vara det när man drar upp den, så jag tog lite vatten i mellan benen.
Då fick jag upp den men tyvärr gjorde det så himla jädrans ont,
fast sen kom jag på att det kommer en böj så man ska gå uppåt.
Då fungerade det, men när jag väl hade den där inne så började jag bli så himla orolig att jag inte skulle kunna få ut den.
Att snöret skulle gå av så jag aldrig fick ut den, så jag fick panik och gick till toan och tog ur den.

Nu har jag precis försökt att få upp den och det gick men sved så himla mycket.
Och jag är så rädd för att den ska fastna där inne liksom.

När jag stoppar upp den måste jag ligga ner på golvet för att slappna av
medan jag ligger där och kör upp den så blir jag helt yr i huvet och allt blir snurrigt.
Och tillslut får jag in den och då slutar yrandet och snurrigheten men då blir jag orolig och tar ut den igen. När jag drar ut den är allt helt torrt och den kommer ut jättesegt!
Sen efter några minuter när jag tagit ut den så känner jag mig öm i underlivet.

Jag vet inte vad jag ska göra för jag hatar verkligen bindor och alla min kompisar säger att tampong är mycket skönare.
Att man knapp känner tampongen.

Och sex vill jag så gärna ha även ifall min pojkvän är översnäll och väntar tills jag känner mig redo och sånt. Och jag vet inte ifall jag vill ha sex för att det kan vara skönt eller om jag vill ha sex för att alla andra har det.

Varför kan inte jag få upp tampongen eller penisen och må bra?!
Snälla, jag känner mig så onormal inom detta ämnet.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade också problem i början med att jag var "för trång". Du borde gå och prata med någon på din närmsta ungdomsmottagning. De kan ge jättebra tips på hur det blir lättare att slappna av och så kan de kolla att allt ser "normalt" ut.

2009-05-01 @ 07:44:54
Postat av: Anonym

jag har haft liknande problem med både sex och tamponger. Har fortfarande problem med sex ibland och de kan göra skitont.. jättejobbigt! Vet inte heller riktigt vad man ska göra åt sexdelen, men när det gäller tamponger: prov minitamponger! De är mycket smalare och lättare att få in. Du kan behöva byta lite oftare om du har riklig mens, men det är inga problem!

2009-05-13 @ 11:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0