"Pojkvännen med trygghet, eller hans bästa kompis med kärlek?"

Jag är så himla kär ! Jag känner mig pirrig i hela kroppen och fantiserar om honom hela tiden . Killen som jag har känslor för heter Marcus och är en kompis till mig . Vi flirtar jämt när vi är med varandra , han tittar så sött på mig och beter sig som att han har känslor för mig också . Det känns verkligen att han tycker om mig för den jag är , inte för mitt utseende . Vi har så roligt tillsammans och han är utan tvekan en av dom bästa människorna jag någonsin har träffat . Så varför satsar hon inte på han , tänker ni . Det ska jag berätta för er , Marcus är min pojkväns bästa kompis . Komplicerat , I know ..

Vad ska jag göra ? Jag äkskar min pojkvän och han är världens snällaste . Jag vet att jag skulle få en bra och trygg framtid om jag stannade hos honom . Men vårat liv skulle nog inte vara fyllt med kärlek . Om jag skulle få en framtid med Marcus skulle vi ha kärlek varje sekund i våra liv . I alla fall i mina drömmar . Hur ska jag göra ? HJÄÄÄÄÄÄLP MIG !!!

/ Anonym

Kommentarer
Postat av: sandra

du ska välja den du vill vara mest med men väljer du bästa kompisen så kommer det bli komplicerat men med tiden kommer det nog bli bättre.

jag tycker att du väljer den som du vill vara med även om någon blir ledsen.

2009-04-20 @ 17:03:59
URL: http://ssandreaw.blogg.se/
Postat av: Sofia

gör slut med båda och köm över det !

2009-04-20 @ 18:07:31
Postat av: Anonym

Det låter som att det kan bli film av historien. Jag tycker du skall välja kärlek, för som tjej så är det vad du kommer att uppskatta mest i längden...

2009-04-20 @ 20:18:37
Postat av: Nicolina

Ahh det var som att läsa om mig själv för två år sedan. Jag valde bästa vännen.



Vi firar två år till helgen.

Det var en stor risk att ta då min dåvarande kärlek var trygg och jämn medans vännen var ostabil, galen och alldeles alldeles underbar.



Jag ångrar inte en sekund att jag valde min Johan. Det var kämpigt i början i och med att jag krossade både mitt ex hjärta och deras vänskap. Men vi har fortfarande kontakt och allt funkar bra.



Det finns ingen enkel väg. Följ hjärtat. Det gjorde jag. Idag lever vi ihop och har en liten Fralla som heter Nisse.

Välkommen in till mig btw

2009-04-20 @ 20:58:21
URL: http://nicolinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du säger ju att du älskar din pojkvän? och om du verkligen älskar han och känner dig trygg med honom tycker jag att du ska stanna kvar hos honom. Är du helt säker på att det är kärlek mellan dig och marcus?

2009-04-20 @ 21:09:40
Postat av: Anonym

Du ska välja med hjärtat, men också minnas att din drömbild av förhållandet med kompisen kanske inte kommer att gå i uppfyllelse..

2009-04-20 @ 23:21:41
Postat av: Anonym

Nicolina: vad roligt att det fungerade för er två ! Verkligen superkul :) Önskar att det kan bli så mellan oss . Men tyvär så tror jag inte att det skulle funka för oss . Dom bor i en väldigt liten by , alla deras vänner är gemensamma .



Jag får helt enkelt svälja klumpen och låtsas som att det inte finns något mellan mig och marcus . Sen tror jag att det kommer ta slut mellan mig och min pojkvän hur som helst . Ett förhållane utan kärlek fungerar nog inte i längden :/ Jag har varit tillsammans med min pojkvän i fyra år och det är inget man bara går iväg från sådär . Det löser nog sig !

2009-04-21 @ 00:42:13
Postat av: Moa

jag har varit i din situation. jag valde bästa kompisen och är lyckligare än någonsin, mitt ex har ny flickvän och är också lycklig. Det var jobbigt i början, men efter mycket prat så löste sig allt. mitt ex insåg också att vi inte var "gjorda för varandra" och vi är fortfarande kompisar. jag tycker du ska välja den som gör dig glad, lite fnittrig och får dig att känna dig underbar

2009-04-22 @ 15:56:30
URL: http://mcharlott.blogg.se/
Postat av: Anonym

följ ditt hjärta..... och är de verkligen Marcus ditt hjärta vill ha?

2009-04-28 @ 03:56:57
Postat av: sana

ja kan nog inte säga, aa välj markus..

jag tkr at du ska vara med han du gillar, han du känner dig bekväm med och självsäker..

svarar lite sent, men hoppas att du gör rätt beslut

2009-04-30 @ 21:08:55
URL: http://lifeofsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0