"Säger han sanningen?"

hejsan,har också ett problem, jag gillar en kille som går i nian på min skola, jag har gillat honom i två år nu, han vet att jag gillar honom osv
De va en gång då frågade han min kompis om jag gilalde honom, hon sa att hon inte visste.. men igentligen visste hon att jag gillade honom..
sen så fixade jag en fake msn, jag skrev att de va min kompis men de va igentligen jag, jag addade hans msn och började snacka med honom för att jag ville få reda på grejer..min kompis fick veta att jag hade förfalskat hennes namn, asså att jag hade fixat en fake msn på hennes namn vi bråkade han va arg över att jag gjorde som jag gjorde, men sen så ordnade sig allting.
Nu är min kompis och han kompisar så de är lite konstigt.. Jag vet inte vad jag kan göra för att bli tillsamman med honom, jag bad min kompis att fråga ifall han gillade mig men han sa att han gillade en helt annan person, tror du han säger så bara för att han inte vill säga sanningen.. Snälla svara tbx på min blogg, jag e desperat!


/http://lifeofsana.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Nicolina

hehe min kille låter som enrique. DET är min biktning för idag. Något värre hade jag inte. Välkommen in och ta en titt på det<=)

2009-04-30 @ 13:59:29
URL: http://nicolinaolofsson.blogg.se/
Postat av: anna

väx upp?

2009-04-30 @ 17:11:24
Postat av: Anonym

anna vem är det som ska växa upp, han eller jag?

2009-05-03 @ 14:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0