"Sex överallt"

haha, jag gillar att ha sex på olika ställen, jag o min förra pojkvän hade en rolig vecka då vi prövade att ha sex överallt i huset.
Jag bor dock hos mina föräldrar men just då så hade vi huset för oss själva den veckan.
Vi hade sex överallt, soffan (klassiskt), trappan (mindre bekvämt men otroligt skönt) o köksbänken. Något som alla borde pröva ;)
haha anyway, en gång när vi var hos han så var 3 av våra gemensamma kompisar där. 2 av dom var tillsammans.
Dom skulle sova över o låg lite längre bort o bakom oss i en våningsäng.
På natten så blev både jag o min dåvarande pojkvän lite kåta och jah, hade sex.
När dom andra 3 låg i samma rum o pratade me oss. Dom märkte inget, o vi hade så roligt.
Vi gick t.om därifrån och öhm, hade sex på annat ställe med o kom tillbaka. utan att dom märkte nått,
o när vi kom tillbaka så hade vi sex igen med dom i rummet! Det var en otroligt rolig kväll.
Något som jag garanterat kan göra om igen.

/KåtUngen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0