"Hur kunde ni?"

Okej då jag berättar vad som har hänt, Även fast jag inte vill det. Lollo som jag var kompis med hade sex med Johannes (min pojkvän) När jag var på Gröna lund för 2 veckor sen, och jag fick reda på det i tisdags. Roligt? :/ Och det äckligast var att jag träffade Johannes samma kväll några timmar efter. & att ingen av dom berättade för mig, Lixom dom gick med det här i två veckor jag fattar inte hur dom kunde? Att Louise kan sjunka så långt och Johannes också. Jag kan inte fatta att det är sant, jag blir så fucking äcklad så fort jag hör någon av deras namn. Jag kommer aldrig att kunna se Lollo i ögonen igen, jag fanns verkligen för henne och så gör hon så här, jag fattar verkligen inte det går inte att skriva så ni ska förstå hur jag känner. Tänkte dom någonting på mig ? Dom trodde inte att det skulle komma ut. & Det som gjorde mig mera ledsen var att Johannes ljög framför mina ögon att han inte hade rört henne. Det blir ju inte bättre, Efter ett tag berättade han sanningen och sa att det var hans största misstag. Men kommer jag att kunna vara tillsammans med honom? Tänk er själva, Killen/tjejen du älskar mäst av allt har sex med din kompis...!Jag kommer inte att kunna träffa honom en gång utan att jag tänker på allt han och Louise gjorde. Jag älskar honom och vill inte se honom med någon annan. Jag vet inte vad jag ska göra. Vi är tillsammans nu och det kommer att ta lång tid innan det funkar igen och vet inte om jag pallar det. Så jag vet inte om vi kommer vara tillsammans eller inte. Tack alla som finns här på riktigt, Det betyder mycket , Tack madde och Therese,

Allting jag sa till dig igår louise jag menar det. du har förstört allting, Jag mår illa bara jag hör lollo. Jag vill inte att du ska få alla smällar och allt,., johannes har gjort lika mycket fel som dig. Men du som kompis skulle ha sagt något :s skulle aldrig göra så här mot dig. Allting har en mening. Du har förlorat mig som vänn för det här? Var det värt det. Du bryr dig inte du sa inte ens förlåt fören Ramiro la sig i. Jag skiter i dig nu om du inte bryr dig för ett förlåt räcker allafall inte. Du rakade din fitta hemma hos min kille. Du knullade min kille som jag älskar. orkar inte skriva mera

En gång otrogen, Alltid otrogen - Eller ?
// http://jagevicyy.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Angelica

Dumpa både killen och "kompisen"!

2009-06-01 @ 10:13:19
URL: http://cockblocker.blogg.se/
Postat av: Sanna

Varför är du ihop med honom? Nu när du tagit tillbaka honom vet han att det alltid kommer vara så, du förlåter allt han gör...herregud, stå upp för dig själv, det finns bättre killar! Slösa inte din tid på en kille som inte respekterar dig! Och som dessutom inte älskar dig. Skulle han älska dig skulle han aldrig gjort det här mot dig...

2009-06-03 @ 19:42:55
Postat av: Sandra - mamma till sebbe

De båda ha gjort lika mycket fel och kan du vara men killen igen kan du vara med din kompis också. De är fel och bara dömma ut den ena. Båda två va jävla svin, jag skulle skitit i de båda och sen framöver kanske försökt lösa de me kompisen om ni stått varann nära länge!

2009-06-11 @ 01:13:51
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0