"Vad ska jag göra?"

Jag är verkligen jättekär i en kille
men han är " playern" , för ca 3månader sen var han tillsammans med "J"
och dom gjorde slut efter 1 månad för han sa att han älska en annan tjej när dom var tillsammans , men hon älskar honom fortfarande asmycket
och i går va jag med den här killen själva hemma hos honom , vi hade pratat lite
på msn att vi skulle mysa och så men jag visste egentligen inte hur jag skulle göra
men så kom vi hem till honom och så satt vi i hans säng och han börja kyssa mig
jag är sån som inte kan säga NEJ , jag vet inte varför men känns så jävla taskigt
mot killen som vill, sen knäpper han upp mina byxor och börjar pulla mig och jag ligger
bara där och ser glad ut sen känner jag att jag också måste göra någonting så jag knäppar
upp hans byxor och börjar runka av honom sen ligger vi där i sängen i kanske 2 timmar och myser
sen när vi är klara säger han vill mig " vi kommer vara tillsammans hela tiden oroa dej inte "
och jag trodde på honom han är helt underbar, det var verkligen min bästa dag på jättelänge
trodde jag , men sen senare på kvällen träffa jag killen ute vid ett bad vi satt och grilla och hade
kul , sen ser jag honom stor och håller om en annan tjej , fatta va arg jag blev :@
han sa ju att det skulle va vi , så jag skriver ett sms till honom under tiden , jag: skulle det inte bara va vi? han svarar: jag vill inte såra "J" sorry , och jag svarar : men hon bryr sig inte längre för att se vad han svara ?
han : men sorry :( Jag : jag vet inte att jag gillar verkligen dej men gillar du mig ?
han: NEJ . jag får dampet vill bara döda honom men det kan man ju inte sen va men han tjejen hela kvällen dom sitter
bervid varandra och holler om varandra , vad ska jag göra glömma honom ?

Kommentarer
Postat av: M

Denna blogg får mig att tänka på Bullen som gick när man var liten.:)

2009-05-01 @ 13:55:25
URL: http://sextankarnas.blogg.se/
Postat av: s

sicken idiot! fan gå fram till han och säg det framför hans tjej..

2009-05-04 @ 21:32:38
Postat av: Nicolina

Du tjejen du är om jag dömer av stavningen på den här "biktningen" inte gammal nog att rulla runt i sänghalmen med en kille. Så strunta i allt vad killar heter ett tag till. Du har hela livet på dig att knulla, bli lurad och falla för "fel" sorts killar. Luta dig tillbaka och lär dig av andras misstag och få kött på benen ist.



Sen säg NEJ för fan. Han är inte dig tacksam ändå. Men du får leva med att känna dig utnyttjad och nersmutsad...tänk på de



Lycka till



//Nico

2009-05-05 @ 13:42:08
URL: http://nicolinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dumpa honom!

2009-05-13 @ 11:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0