"Äckelkompisen"

Min sambo har en kompis, som tack och lov bor långt bort. Det här är en av den mest irriterande människorna jag mött. Han ser kvinnor som sina privata madrasser och kommenterar bröst som om de egentligen bara finns till för honom att betygsätta. Ett rent svin med andra ord. Det bästa är att han inte alls ser bra ut och borde få en spark i skrevet så fort han försöker närma sig en kvinna.

Då jag ändå är en sån person som försöker hålla en god min mot min sambos kompisar höll jag mig i två dagar innan jag svor på honom och sa vad jag tycker om honom. Sen dess har jag sluppit se honom runt mig, även om han träffat min sambo ett par gånger när han kommit och hälsat på en av deras gemensamma vänner.

Men imorrn kommer han nog hit igen, och jag kan bara försöka slappna av och låta bli att störa mig på honom under en kväll... Hur ska jag klara det?

Kommentarer
Postat av: Jenn

Jobbigt värre!

2009-04-17 @ 17:46:01
Postat av: Hanna

Du ska sitta ner och ta 3 djupa andetag och om du håller på att säga något hemskt till honom tänk hur patetisk han är och att det är bara hans yttre fasad :) Egentligen är han nog en kille som aldrig får ett ligg och som aldrig kommer att ha det lika bra som er :)

2009-04-17 @ 18:07:20
URL: http://tingeelings.blogg.se/
Postat av: Leia

Tror jag struntar i det :P

2009-04-17 @ 18:40:27
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Erica

Jobbigt sånt där.. :/

2009-04-17 @ 18:57:55
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0