Hur ska jag göra..?‏

Jag är en snart 15årig tjej, som har ett stort problem.
Det finns en kille i min skola, som jag tidigare var på g med, och sedan avslutade han allting.. Jag gillar honom fortfarande, och han säger till min killkompis att han kanske gillar mig igen, han vet inte.. Och om han skulle göra det, skulle allting bli jätte bra..

..Skulle man kunna tro. Saken är, att det nu har kommit in en ny kille i bilden. Honom har jag aldrig träffat, men han är en sån person man lätt faller för, han är helt underbar. Och han vill träffa mig, hela tiden. Jag säger ofta att jag inte kan. Jag får dåligt samvete, för att jag "håller på" med två stycken samtidigt.. Och jag har dåligt samvete, för ingen av dem vet om den andra.. Jag nekade till och med till han jag aldrig träffat om att det fanns någon annan, då jag berättade om ryktena som går om mig.

Jag vet inte vad jag ska göra, jag slits mellan två killar.. Och jag vill verkligen inte såra någon av dem.. Hur ska jag göra?

Tacksam för svar. Kram

/ Anonym

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mitt råd till dig är att verkligen sätta dig ner och tänka över vem du vill ha. Du måste bestämma dig, så är det bara. Det kan vara svårt att göra men det blir bättre i slutändan.



Lycka till :)

2009-04-17 @ 16:58:48
URL: http://hhannatuner.blogspot.com
Postat av: 16 år och ska bli mamma!

Jag tycker verkligen inte att det är något fel att dejta två samtidigt. Du är ju inte tillsanmmans med någon och är otrogen direkt. Jag hade fortsättat att träffa båda tills jag visste vem jag ville ha. :).

2009-04-17 @ 19:32:42
URL: http://elinzollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0